تحلیل و ایجاد عنوان مقاله وبلاگ
مقالات تخصصی IT و هاستینگ

7 ابزار رایگان تحلیل و ایجاد عنوان مقاله وبلاگ

عنوان مقاله وبلاگ نقش مهمی در موفقیت آن دارد. عنوان جذاب، کاربران را وادار می نماید تا روی مقاله کلیک کرده و آن را مطالعه کنند. این مورد در رتبه بندی موتور های جستجو نیز نقش مهمی ایفا می کند. از آنجایی که عنوان ها در مقاله بسیار مهم هستند، در ادامه نحوه ایجاد و تولید عناوین مناسب ارائه شده است.

عنوان مناسب، نه تنها برای بازدیدکنندگان، بلکه برای موتورهای جستجو نیز باید بهینه شده باشد. اگر از وردپرس استفاده می کنید، امکان نوشتن دو عنوان مختلف برای بازدیدکنندگان و موتورهای جستجو را در اختیار دارید. برای به دست آوردن نتایج بهینه، لازم است تا عنوان مقاله وبلاگ یا پست خود را به گونه ای جذاب انتخاب نمایید که کاربر را ترغیب به کلیک روی مقاله و مطالعه آن نماید.

فهرستی از تحلیل کننده ها و ایجاد کننده های عنوان مقاله وبلاگ

1. Hemingway Sharethrough

ابزار تحلیل و انتخاب عنوان مقاله وبلاگ رایگان Hemingway Sharethrough 

  تصویر(1)

این ابزار یک ابزار تحلیل عنوان یا تیتر با کارایی بسیار آسان است و نکات مفیدی را در اختیارتان قرار می دهد.

2. Blog Title Generator 

ابزاری برای پیشنهاد عنوان مقاله وبلاگ

تصویر(2)

این ابزار ایجادکننده عنوان رایگان، به شما کمک می کند تا عناوین جذاب و خلاقانه ای برای پست های وبلاگ خود ایجاد کنید. استفاده از این ابزار آسان بوده و تنها کاری که باید انجام دهید این است که کلمه کلیدی خود را اضافه و نوع کلمه کلیدی را انتخاب نمایید. سپس عناوین زیادی ایجاد می شوند که می توانید از بین آنها عنوان مقاله وبلاگ خود را برگزینید.

3. Blog Topic Generator by HubSpot

یکی از محبوب ترین ابزار آنالیز و بررسی عنوان مقاله وبلاگ

تصویر(3)

این ابزار یکی از محبوب ترین ایجادکنندگان عناوین مقاله بوده که در ارائه ایده های مناسب برای عنوان مقاله وبلاگ نیز شهرت دارد. می توانید از این ابزار هم برای تولید و ایجاد عنوان و هم دریافت ایده جهت تولید محتوا در وبلاگ خود، استفاده نمایید. کلمه کلیدی خود را در قسمت متنی اضافه کرده و پس از آن عناوین یا موضوعات را مشاهده کنید.

4. Title Generator by TweakYourBiz

یک ابزار ایجاد کننده عنوان مقاله وبلاگ با قابلیت ارائه پیشنهاد براساس دسته بندی های متفاوت

تصویر(4)

این ابزار یک ایجادکننده عنوان مقاله وبلاگ عالی بوده که ایده های بسیاری را در اختیارتان قرار می دهد و تعداد ایده هایی که ایجاد می کند ممکن است شما را تحت تأثیر قرار دهد. مزیت این ابزار، تولید عناوین بر اساس دسته بندی های مختلف می باشد که به شما کمک می کند تا عنوان مناسب برای پست یا مقاله وبلاگ خود را شناسایی نمایید.

5. Portent’s Content Idea Generator

ابزار آسان و راحت برای پیشنهاد عنوان مقاله وبلاگ

تصویر(5)

استفاده از این ابزار بسیار آسان بوده و ایده هایی را خلق می کند که بتوانید در پست های وبلاگ خود از آنها بهره ببرید. جهت بکارگیری این ابزار، کلمه کلیدی مدنظر را وارد کرده و "Enter" را فشار دهید. اگر از عنوان پیشنهاد شده رضایت نداشتید، روی دکمه Refresh کلیک نمایید. گاهی تنها با جایگزین کردن یک کلمه در عنوان مقاله وبلاگ، به هدف موردنظر خود، دست خواهید یافت.

6. Blog Title Generator by BlogAbout

ابزار تحلیل و انتخاب عنوان مقاله وبلاگ با قابلیت ذخیره و مقایسه با عناوین انتخاب شده قبلی

 تصویر(6)

طراحی این ابزار بسیار ساده بوده و ایده های جالبی را ارائه می دهد. یکی از بهترین ویژگی‌های Blog Title Generator این است که می‌توانید عنوانی را تولید و ذخیره کرده و سپس آن را با عناوینی که قبلا تولید کرده اید، مقایسه کنید. همچنین، به صورت همزمان می توانید عناوین متعددی را ایجاد نموده و از آنها برای مقالات بعدی وبلاگ خود، استفاده نمایید. 

7. UpWorthy Title Generator

اگر نیاز به عناوینی دارید که به سرعت معروف شوند، این ابزار مناسب می باشد. UpWorthy Title Generator، به صورت تصادفی عناوین را از سایت UpWorthy به شما پیشنهاد می دهد و پس از آن می توانید بنابر نظر و دلخواه خود، آنها را ویرایش کنید. به یاد داشته باشید، Upworthy موارد معروف یا وایرال شده در رسانه های اجتماعی را در نظر می گیرد. همه عناوین موجود در این سایت، به خوبی مورد بررسی قرار گرفته اند تا بیشترین جذابیت را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی داشته باشند.

نتیجه

ابزارهای معرفی شده، برخی از بهترین ایجادکنندگان عنوان مقاله وبلاگ بوده که به راحتی در دسترس هستند. هدف این ابزارها کمک به ایجاد و انتخاب عنوان برای مقاله و موضوعاتی می باشد که کاربران بیشتری را به سمت وبلاگ شما هدایت کنند.

اشتراک گذاری:

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *