اصول تولید محتوا در زمان محدود
مقالات تخصصی IT و هاستینگ

تولید محتوا در زمان محدود و روش های بهبود آن

تیم های بازاریابی برای موفقیت باید به دقت عملکرد سال گذشته خود را تجزیه و تحلیل کنند تا بتوانند نقاط قوت و ضعف را شناسایی نموده و تولید محتوا در زمان محدود را انجام دهند. علاوه بر این، باید با کاربران خود مصاحبه کنند تا نیازها و انتظارات آنها را بشناسند. تیم بازاریابی می‌تواند بر اساس یافته‌های تجزیه و تحلیل عملکرد سال گذشته و نتایج نظرسنجی از کاربران، برنامه‌ای دقیق و مبتنی بر واقعیت جهت رسیدن به اهداف سال آینده بچیند.

اکثر تاجران خلاق و کوشا، به دلیل محدودیت منابع نمی‌توانند از تمام ظرفیت‌های بازاریابی محتوای خود استفاده کنند. با این حال، باید در نظر داشت که تولید محتوای کیفی، یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در بازاریابی است و غفلت از آن می‌تواند استراتژی کلی بازاریابی را تحت تاثیر قرار دهد.

ممکن است به دلیل برنامه‌ریزی محدود و وظایف زیاد روزمره، تولید محتوا در اولویت پایین تری قرار گیرد اما باید توجه داشت که تولید محتوا یکی از مهم‌ترین عناصر بازاریابی می باشد.  همچنین، تکنولوژی یک عامل مهم برای موفقیت کسب و کارها محسوب می‌شود. بدون استفاده از فناوری، امکان اجرای صحیح و موثر اقدامات بازاریابی وجود نخواهد داشت. 

اصول تولید محتوا در زمان محدود

تصویر(1)

برای بهبود کیفیت محتوا و ارائه جامع‌تر، پیشنهاد می شود که زمان بیشتری برای تولید محتوا در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر حدود یک ساعت برای هر محتوا صرف کنید، کیفیت بهتری ایجاد خواهید کرد. البته می‌توانید با برنامه‌ریزی منظم، تا حدودی زمان موردنیاز را کاهش دهید. 

روش های تولید محتوا در زمان محدود

تصویر(2)

اتوماسیون روال کار

پیشنهاد می شود به منظور صرفه جویی در زمان، جزییات را حذف نموده و به اصل موضوع بپردازید. 

قالب‌های آماده: بهترین روش برای تولید محتوا در زمان محدود و بهبود کیفیت

برای تولید محتوای با کیفیت باید به طور گسترده از قالب های آماده استفاده نمایید. قالب ها به شما کمک می‌کنند تا محتواها را به شکلی یکنواخت تولید کنید. با این روش می توانید روش های بهینه سازی را به صورت واضح در محتوای خود درج نمایید. 

5 مرحله برای بهبود تولید محتوا در زمان محدود:

1. داستان خود را بشناسید

در قدم اول وقت خود را صرف طراحی، ترسیم و بیان واضح داستانتان کنید. مطمئن شوید که می‌توانید داستان را بدون مراجعه مجدد به متن بازگو نمایید.

2. تولید محتوای کوتاه 

قبل از افزودن هر مطلب اضافی، از خودتان بپرسید که آیا اهمیت دارد یا خیر. در واقع، نوشتن توضیحات طولانی سبب افزایش مدت زمان ویرایش آن خواهد شد. 

3. تصاویر 

اگرچه انسان ها تصاویر را سریعتر از متون متنی پردازش می کنند اما برای افزودن اعتبار به استدلال تان باید از تصاویر مرتبط استفاده نمایید. متن ساده روی زمینه سفید نیز می تواند موثر و قدرتمند باشد.

4. استراحت کنید 

استراحت کردن می تواند بهترین تصمیمی باشد که برای تولید محتوا در زمان محدود گرفته می شود زیرا این کار به مغز شما اجازه می‌دهد که نگاهی تازه به وظایف خود داشته باشید. حتی 15 دقیقه استراحت به طور قابل توجهی کمک کننده است.

5. از فردی برای خواندن داستان کمک بگیرید

گاهی باید یک یادداشت را طی دو ساعت ارسال کنید در این شرایط یافتن فردی که متن را بررسی کند کار دشواری خواهد بود. وجود فردی برای خواندن یا ویراستاری متن، به شما کمک می کند تا اشتباهات املایی یا استدلال های عجیب غریب را شناسایی نمایید. 

جمع بندی 

همانطور که بیان شد تولید محتوا در زمان محدود، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد اما با رعایت نکات مطرح شده در این مقاله می‌توانید سبب بهبود کیفیت محتوا و استراتژی بازاریابی خود شوید.

اشتراک گذاری:

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *