سریعترین افزونه اسلایدر وردپرس
مقالات تخصصی IT و هاستینگ

انتخاب بهترین و سریعترین افزونه اسلایدر وردپرس

آیا به دنبال بهترین افزونه اسلایدر برای سایت وردپرسی خود هستید؟ افزودن اسلایدر به سایت، ایده خوبی می باشد زیرا باعث تمایز محتوای شما شده و به بازدیدکنندگان کمک می کند تا مهم ترین محتوا و اطلاعیه های سایت را مشاهده نمایند. با این حال، شاید شنیده باشید که افزونه اسلایدر ممکن است سرعت سایت را کاهش دهند اما آیا این تصور صحیح می باشد؟

در این مقاله، به بررسی بهترین افزونه های اسلایدر پرداخته و از نظر عملکرد مورد بررسی قرار می گیرند تا بتوانید سریعترین گزینه را انتخاب کنید.

افزونه اسلایدر چیست؟

اسلایدر مجموعه‌ ای از تصاویر یا محتوا را به صورت پی در پی در یک ناحیه تعیین‌ شده از صفحه وب نمایش می‌دهد. افزونه اسلایدر روشی بصری و تعاملی برای نمایش محتوا، تصاویر و تبلیغات وب‌سایت ارائه می‌دهد که باعث بهبود تجربه کاربری و جلب توجه بازدیدکنندگان می‌ شود.

بهترین افزونه اسلایدر وردپرس

تصویر(1)

چرا باید از اسلایدر در وب سایت خود استفاده کنید؟

استفاده از اسلایدر در وب سایت برای نمایش محتوای مهم و جذب کاربران با تصاویر پویا مفید می باشد. در ادامه ۶ دلیل منطقی جهت استفاده از اسلایدر برای سایت وردپرسی معرفی شده است:

۱. صرفه جویی در فضا: اسلایدرها محتوا را در یک ناحیه واحد ادغام می‌ کنند و در فضای سایت صرفه جویی می‌ کنند. اسلایدرها برای نمایش چندین قطعه محتوا یا تصویر، کاربردی هستند.

۲. حفظ تعامل بازدیدکنندگان: اسلایدرها می‌ توانند با ارائه محتوا به صورت تعاملی و پویا، کاربران را درگیر نگه دارند. هنگامی که کاربران شروع به تعامل با اسلایدر می‌ کنند، احتمالا تا پایان نمایش اسلاید، محتوا را مشاهده خواهند کرد.

۳. ارائه یک وب سایت جذاب: اسلایدرها با افزودن افکت های انیمیشنی، جذابیت بصری وب سایت ها را افزایش می دهند. این کار می تواند توجه بازدیدکنندگان را جلب کرده و وب سایت را از نظر بصری جذاب تر کند.

۴. بهبود استفاده از فراخوان برای اقدام (CTA): قرار دادن دکمه‌ در اسلایدرها می‌ تواند توجه کاربران را به خود جلب کرده و آنها را به انجام عمل موردنظر تشویق کند.

۵. نمایش محصولات: اسلایدرها در فروشگاه‌ های ووکامرس برای نمایش محصولات یا تبلیغات مفید هستند.

۶. نمایش آثار هنری: هنرمندان و عکاسان معمولاً عاشق اسلایدرها هستند زیرا نمایش کارشان را ساده می‌ کنند. آنها می توانند بدون اینکه بازدیدکنندگان را با حجم زیادی از محتوا گیج نمایند، نمونه کارهای خود را نمایش دهند.

بهترین سایز برای اسلایدر چیست؟

برای یک اسلایدر تمام صفحه، توصیه می شود عرض آن حدود 1200 پیکسل و ارتفاع بین 500 تا 800 پیکسل باشد. تعیین بهترین اندازه برای اسلایدر یک فرآیند یکسان نیست اما در ادامه برخی از نکات مهم بیان شده است:

  • اسلایدر محصولات ووکامرس: عرض پیش‌فرض تصاویر کامل محصولات ووکامرس 600 پیکسل است. بنابراین برای اسلایدر محصولات ووکامرس عرضی حدود 600 تا 900 پیکسل را در نظر بگیرید.
  • اسلایدر نوشته‌ های بلاگ وردپرس: این اسلایدر به بازدیدکنندگان امکان می‌دهد تا به صورت بصری و جذاب محتوا را مشاهده کنند. برای اسلایدر نوشته‌ های بلاگ، عرض 1280 پیکسل و ارتفاع 720 پیکسل را در نظر بگیرید.
  • اسلایدر نظرات: برای خوانایی و زیبایی، عرضی حدود 800 تا 1200 پیکسل و ارتفاعی متناسب با طول نظرات خود را در نظر بگیرید.
  • اسلایدر ویدیو: نسبت‌ های تصویر رایج برای ویدیوها شامل 16:9 (عریض) یا 4:3 (استاندارد) است. عرضی حدود 800 تا 1200 پیکسل و ارتفاعی که نسبت تصویر ویدیوهای شما را حفظ کند، بهترین تجربه نمایش را ارائه می دهد.

مهمترین ویژگی‌هایی که باید در یک افزونه اسلایدر به دنبال آنها باشید

در ادامه ۷ مورد از مهم‌ترین ویژگی‌ هایی که هنگام انتخاب افزونه اسلایدر وردپرس برای پروژه بعدی خود باید به دنبال آنها باشید، آورده شده است:

۱. رابط کاربری آسان: دنبال یک افزونه اسلایدر با رابط کاربری آسان باشید که به راحتی بتوانید از طریق ویژگی‌ هایی مانند کشیدن و رها کردن (drag-and-drop)، اسلایدر ایجاد کنید.

۲. ریسپانسیو بودن: اطمینان حاصل کنید که افزونه، طراحی کاملا ریسپانسیو ارائه می‌دهد و تضمین می‌کند که اسلایدرهای شما روی هر دستگاهی، چه دسکتاپ، تبلت یا تلفن هوشمند، عالی به نظر برسند و عملکرد روان داشته باشند.

۳. افکت‌های پیشرفته و جذاب: بررسی کنید که آیا افزونه افکت‌ های جذاب را برای بهبود تجربه کاربری ارائه می‌دهد یا خیر.

۴. قابلیت شخصی‌ سازی: افزونه باید طیف وسیعی از گزینه‌ های شخصی‌ سازی را ارائه دهد تا بتوانید ظاهر اسلایدر را با طراحی وب‌سایت خود مطابقت دهید.

۵. کتابخانه قالب‌ مناسب: افزونه‌ ای را انتخاب کنید که دارای کتابخانه‌ ای از قالب‌ های اسلایدر آماده باشد. این کار باعث صرفه‌ جویی در زمان و تلاش شما در ایجاد اسلایدرهای بصری جذاب می‌ شود.

۶. کارایی بالا: اولویت با افزونه‌ ای است که برای لود سریع، بهینه شده باشد و منجر به کند شدن زمان بارگذاری وب‌سایت شما نشود. این امر باعث بهبود تجربه کاربری و ارتقا رتبه سئوی سایت می‌ گردد.

۷. پشتیبانی از تصاویر و ویدیوها: اگر قصد دارید ویدیوها را در اسلایدرهای خود بگنجانید، مطمئن شوید که افزونه از تصویر و ویدیو به طور یکپارچه پشتیبانی می‌ کند.

حالا که اهمیت اسلایدر در یک وب‌سایت را درک کرده‌ اید و با ویژگی‌ های ضروری آن آشنا شده‌ اید، در ادامه بخش مهم‌تر یعنی پیدا کردن سریع‌ترین و بهترین اسلایدر توضیح داده می شود.

سریع‌ترین افزونه اسلایدر تصاویر: خلاصه

ابتدا با خلاصه‌ ای از بررسی عملکرد تمام افزونه‌ ها توسط شاخص‌ های کلیدی عملکرد (KPIs) برای ارائه یک نمای کلی، آشنا می شوید. سپس معیارهای انتخاب بهترین افزونه اسلایدر توضیح داده می شود.

جدول عملکرد

شش مورد از بهترین افزونه‌ های اسلایدر انتخاب شده اند و در ادامه خلاصه‌ ای از عملکرد آنها آمده است:

سریعترین افزونه اسلایدر وردپرس

تصویر(2)

Core Web Vitals

MetaSlider با زمان بارگذاری کل تنها 684 میلی‌ ثانیه و کسب امتیاز 99 از 100 در PageSpeed موبایل، بهترین عملکرد را دارد. این مورد قابل توجه است که سه افزونه MetaSlider، Soliloquy و Slider Revolution با وجود ویژگی‌ های فراوان، در کمتر از یک ثانیه بارگذاری می‌ شوند. Slider Revolution به دلیل قابلیت‌ های پیشرفته‌ اش، از جمله ویرایشگر بصری کامل برای ایجاد اسلایدرهای سفارشی، برجسته است. رابط کاربری مدیریت آن پیچیده بوده و شبیه نرم افزار ویرایش ویدیوی حرفه‌ ای به نظر می‌رسد.

محیط تست عملکرد

این بخش به نحوه تست هر یک از افزونه ها و جزئیات مرتبط با ابزارهای استفاده‌ شده، شاخص‌ های کلیدی عملکرد (KPIs)، دستگاه‌ ها و شرایط تست، می پردازد.

ابزارها و شاخص‌ های KPIs مورد استفاده برای بررسی عملکرد

تست‌ های عملکرد با استفاده از PageSpeed Insights و GTmetrix انجام شده است.

Google PageSpeed Insights: برای Core Web Vitals و معیارهای کلیدی عملکرد زیر:

  • Largest Contentful Paint
  • Cumulative Layout Shift 
  • Speed Index
  • Total Blocking Time
  • First Contentful Paint

GTmetrix: زمان لود کامل، حجم صفحه و تعداد درخواست‌های HTTP

شرایط تست

  • پوسته انتخابی: پوسته پیش‌فرض وردپرس Twenty Twenty-Three
  • اجرای تست‌ ها روی دستگاه‌ های موبایل
  • استفاده از سرورهای مستقر در فرانسه برای تست
  • اجرای تست‌ها در حالت ناشناس (incognito) و انجام ۵ تست برای هر اسلایدر و محاسبه میانگین شاخص‌ های کلیدی عملکرد (KPIs)
  • استفاده از ۳ تصویر برای هر اسلایدر برای ثبات در شرایط تست
    • تصویر ۱: ۵۲۷ کیلوبایت
    • تصویر ۲: ۴۰۷ کیلوبایت
    • تصویر ۳: ۲۲۱ کیلوبایت
  • در حین انجام تست‌ های عملکرد، فقط اسلایدر موردنظر در صفحه نمایش داده می‌ شد و هیچ عنصر دیگری مانند متن، تصاویر یا سایر دکمه‌ ها وجود نداشت.
  • از افکت‌ ها و حرکت های پیش‌فرض برای هر افزونه استفاده شد. هیچ گزینه‌ ای تغییر داده نشد.
  • هر اسلایدر از طریق ویرایشگر وردپرس یا یک کد کوتاه ساخته و به صفحه ای خالی اضافه شد.

1. افزونه اسلایدر Slider Revolution

Slider Revolution ابزاری قدرتمند برای ساخت اسلایدرهای جذاب و پویا است که بدون نیاز به دانش کدنویسی قابل استفاده می‌ باشد. این افزونه با ارائه کتابخانه‌ ای عظیم با بیش از ۲۵۰ قالب آماده به همراه امکان شروع کار از صفر توسط رابط کاربری پیشرفته خود، به شما این امکان را می‌ دهد که لایه‌ ها، تصاویر، انیمیشن‌ ها و سایر عناصر را کاملا سفارشی‌ سازی کنید.

قابلیت‌های کلیدی Slider Revolution:

  • رابط کاربری بصری: فرقی نمی‌ کند بخواهید از ابتدا یک اسلایدر بسازید یا قالب‌ های آماده را ویرایش نمایید، رابط کاربری قدرتمند و بصری این افزونه کمک می‌ کند تا به نتیجه دلخواه خود برسید.
  • بخش‌ های خیره‌ کننده: با ساختن و افزودن المان های فوق‌ العاده در اسلایدر که به سرعت جلب توجه می‌ کنند، تاثیر بصری قدرتمندی بر بازدیدکنندگان وب‌سایت خود بگذارید.
  • کاروسل های سه بعدی: با افزودن کاروسل های سه بعدی، عمق و بعد را به اسلایدرهای خود اضافه کنید و جذابیت بصری محتوا را افزایش دهید.
  • افکت‌های Interactive 3D particle: با افزودن افکت‌ های Interactive 3D particle، کاربر را بیشتر درگیر کنید و عناصر پویا و فراگیری به اسلایدرهای خود اضافه نمایید.
  • صفحات خطای ۴۰۴ متحرک: خطاها را با صفحات ۴۰۴ متحرک به فرصتی برای سرگرم کردن کاربر تبدیل کنید. در حالی که کاربر وارد صفحات مختلف می شود می توانید او را سرگرم نگه دارید.
  • بیش از ۲۵۰ قالب: برای شروع سریع ساخت اسلایدر و دستیابی به نتایجی با ظاهری حرفه‌ ای در کمترین زمان، از میان کتابخانه عظیم بیش از ۲۵۰ قالب انتخاب کنید.

چرا Slider Revolution انتخاب شد؟

Slider Revolution یک ابزار قدرتمند، مملو از قابلیت و کاملا قابل شخصی سازی برای ساخت اسلایدر است. این افزونه دارای بیش از ۲۵۰ قالب می باشد که به راحتی نصب و ویرایش می شوند و با انیمیشن ها و جلوه های ویژه ای که ارائه می دهد، باعث تمایز وب سایت شما از سایرین می شود.

۲. افزونه اسلایدر Soliloquy

Soliloquy رابط کاربری آسان با قابلیت کشیدن و رها کردن (drag-and-drop) را برای ایجاد اسلایدر ارائه می دهد. این افزونه به شما امکان می دهد قالب ها را سفارشی کنید، اندازه تصاویر را تغییر دهید و مدت زمان انتقال را تنظیم نمایید. همچنین Soliloquy شامل یک کادر CSS سفارشی برای شخصی سازی بیشتر اسلایدر است.

افزونه اسلایدر Soliloquy وردپرس

تصویر(3)

قابلیت‌های کلیدی Soliloquy:

  • سازگاری با موبایل: اسلایدرهای Soliloquy برای دستگاه‌ های موبایل بهینه شده‌ اند و امکان پیمایش لمسی (swipe) را برای گوشی‌ ها و تبلت‌ ها فراهم می‌ کنند.
  • گزینه‌ های انعطاف‌ پذیر برای جاسازی: جاسازی اسلایدر در نوشته‌ ها یا صفحات وردپرس با استفاده از گزینه‌ هایی مانند کد کوتاه (shortcode)، بلوک ویرایشگر گوتنبرگ، دکمه ویرایشگر کلاسیک و ابزارک به راحتی انجام می‌ شود.
  • پشتیبانی از انواع محتوا: علاوه بر تصاویر کتابخانه رسانه، می‌ توانید محصولات ووکامرس، عکس‌ های اینستاگرام، فایل‌های PDF و انواع مختلف نوشته‌ ها یا صفحات را در اسلایدرهای خود بگنجانید.
  • ویژگی‌های پیشرفته: با افزونه‌ های اضافی مانند پشتیبانی از محتوای پویا، ادغام لایت‌ باکس، محافظت از کلیک راست و موارد دیگر، بهترین عملکرد را ارائه می کند.

دلیل انتخاب Soliloquy چیست؟

Soliloquy به دلیل کاربرپسند بودن و داشتن رابط کاربری آسان انتخاب شد. همچنین Soliloquy مهم‌ترین ویژگی‌ هایی که یک اسلایدر باید داشته باشد را ارائه می‌ دهد.

۳. افزونه اسلایدر Envira Gallery (+ افزونه پریمیوم نمایش اسلاید)

Envira Gallery یک افزونه چندمنظوره وردپرس است که یک رابط کاربری آسان جهت ساخت گالری‌ های تصاویر زیبا و قابل‌ شخصی سازی برای وب‌سایت شما ارائه می‌دهد. با این حال، برای ایجاد یک اسلایدر پیشرفته، نیاز به نصب افزونه Slideshow Add-on دارید که گالری لایت‌ باکس (Lightbox) را به یک اسلایدر خیره‌ کننده تبدیل می‌ کند.

افزونه اسلایدر Envira Gallery وردپرس

تصویر(4)

قابلیت‌ های کلیدی:

  • استفاده آسان: افزونه Slideshow به سادگی گالری لایت‌ باکس شما را به یک اسلایدر تبدیل می‌ کند.
  • بهینه‌ سازی سرعت: گزینه بارگذاری تنبل (Lazy loading) برای جلوگیری از کند شدن وب‌سایت.
  • قالب‌ ها: چیدمان‌ های پیش‌فرض خیره‌ کننده برای گالری.
  • واکنش‌گرایی: تنظیمات سازگار با موبایل برای مشاهده بهینه در گوشی‌ های هوشمند.
  • حق کپی رایت: محافظت از کلیک راست برای مقابله با ذخیره‌ سازی غیرمجاز تصاویر.

دلیل انتخاب این افزونه

Envira Gallery یکی از جذاب‌ترین افزونه‌ های گالری تصویر است که در دسترس قرار دارد. این افزونه، برای کاربرانی که به دنبال نمایش‌ اسلاید چشم نواز در وب‌سایت خود هستند، گزینه‌ ای عالی است.

۴. افزونه اسلایدر MetaSlider: گزینه‌ ای محبوب و قدرتمند برای ساخت اسلایدر

MetaSlider به عنوان یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین افزونه‌ های ساخت اسلایدر در وردپرس شناخته شده است. موسسات مشهور مانند دانشگاه هاروارد برای ایجاد اسلایدرهای سریع و کاملاً واکنش‌گرا در وب‌سایت‌ های خود از این افزونه استفاده می‌ کنند. اگر به دنبال ایجاد یک اسلایدر ساده‌ تصاویر هستید، نسخه رایگان MetaSlider برای شما  مناسب است.

افزونه اسلایدر MetaSlider وردپرس

تصویر(5)

قابلیت‌ های کلیدی MetaSlider:

  • ابزار ساخت اسلاید با کشیدن و رها کردن: یک ابزار طراحی بصری با پیش‌نمایش لحظه‌ ای ارائه می‌دهد.
  • منبع تصویر: با کتابخانه رسانه وردپرس و Unsplash یکپارچه می‌ شود.
  • پشتیبانی از انواع محتوا: پشتیبانی از انواع مختلف محتوا در اسلایدها، مانند تصاویر و محصولات.
  • واکنش‌گرا: تنظیمات سازگار با موبایل برای مدیریت اسلایدها، مانند مخفی کردن اسلایدهای خاص یا استفاده از اسلایدهای جایگزین برای نمایش در دستگاه‌ های موبایل.
  • کتابخانه قالب‌ها: مجموعه‌ ای از چیدمان‌ های حرفه‌ ای اسلایدر برای ایجاد و سفارشی‌ سازی در دسترس است.
  • زمان‌بندی: یک ویژگی زمان‌بندی اسلایدر وجود دارد که به شما امکان می‌ دهد تا اسلایدها را فقط در تاریخ‌ های خاص نمایش دهید. 

دلیل انتخاب این افزونه

اگر بودجه محدودی دارید، نسخه رایگان MetaSlider برای ایجاد اسلایدرهای پیشرفته و زیبا کاملاً کافی است. همچنین، این افزونه در بررسی که قبلاً انجام شد، سریع‌ترین عملکرد را در بین سایر افزونه‌ ها داشت.

۵. افزونه اسلایدر Smart Slider 3

Smart Slider 3 یک افزونه وردپرس چندمنظوره و پر از قابلیت است که به شما امکان می دهد اسلایدرهای خیره کننده و پویا برای وب سایت خود ایجاد کنید. ماهیت کاربرپسند، قابلیت های قدرتمند و رابط کاربری مناسب Smart Slider 3 آن را به انتخابی عالی برای ساخت اسلایدر تبدیل می کند.

افزونه اسلایدر Smart Slider 3 وردپرس

تصویر(6)

قابلیت‌های کلیدی Smart Slider 3:

  • تنظیمات و رابط کاربری پیشرفته: مشابه نرم‌افزارهای ویرایش عکس (ممکن است برای کاربران مبتدی کمی پیچیده باشد)
  • چهار نوع اسلایدر: طیف وسیع اسلایدرهای حرفه‌ ای، از جمله ساده، بلوکی، چرخشی و نمایشی، متناسب با سلیقه‌ های طراحی و انواع محتوا.
  • ۲۴ لایه: امکان استفاده از چندین لایه برای افزودن متن‌ ها، تصاویر و عناصر تعاملی.
  • نمایش لحظه‌ ای: با قابلیت پیش‌نمایش زنده که برای تنظیمات اسلایدر ایده‌ آل است.
  • پارالکس: می توانید برای افزایش تعامل و افزودن عمق و بعد به اسلایدرهای خود آن را اضافه کنید.

دلیل انتخاب این افزونه

به دلیل رابط کاربری مشابه نرم‌افزار ویرایش عکس و قابلیت‌ های طراحی پیشرفته آن، Smart Slider 3 انتخاب شد. همچنین با در نظر گرفتن پرداخت مادام‌العمر، از نظر ارزش خرید نیز به صرفه است.

۶. افزونه اسلایدر Slider Pro

Slider Pro شامل چندین نوع اسلایدر است و رابط کاربری آن از سبک پیش‌فرض وردپرس استفاده می‌ کند که مدیریت آسان اسلایدها و اسلایدرها را برای کاربران تضمین می‌ نماید. این افزونه در نسخه رایگان خود ویژگی‌ های اصلی را ارائه می‌دهد و به همین دلیل یکی از مقرون‌ به‌ صرفه‌ ترین گزینه‌ های موجود در لیست ما به شمار می‌رود.

افزونه اسلایدر Slider Pro وردپرس

تصویر(7)

قابلیت‌های کلیدی Slider Pro:

  • تنوع چیدمان: Slider Pro مجموعه متنوعی از چیدمان‌ های اسلایدر را ارائه می‌ دهد، مانند اسلایدرهای تمام‌ عرض، چرخشی و اسلایدرهای دارای لایت‌ باکس.
  • واکنش‌گرا: این افزونه اطمینان می‌ دهد که اسلایدرها به طور یکپارچه با اندازه‌ های مختلف صفحه نمایش و دستگاه‌ ها سازگار شوند.
  • Touch-swipe: کاربران می‌ توانند با استفاده از swipe به راحتی در دستگاه‌ های موبایل و تبلت بین اسلایدها حرکت کنند.
  • تصاویر مشروط: امکان نمایش تصاویر خاص بر اساس شرایط از پیش تعریف‌ شده را فراهم می‌ سازد.
  • افزونه‌ های اضافی: افزونه‌ های دیگری برای گسترش قابلیت‌ ها در دسترس هستند، از جمله پشتیبانی از CSS و JS سفارشی، اسلایدرهای آکاردئونی و اسلایدرهای شبکه‌ ای.

دلیل انتخاب این افزونه

نسخه رایگان اسلایدر پرو بسیار کامل است و به شما امکان می‌ دهد بدون صرف هزینه زیاد، اسلایدرهای پیشرفته‌ ای ایجاد کنید.

بهترین افزونه اسلایدر تصویر برای سایت وردپرسی شما کدام است؟

انتخاب بهترین افزونه اسلایدر به نیازها و مهارت‌ های شما بستگی دارد. اگر یک کاربر حرفه‌ ای وردپرس یا توسعه‌ دهنده‌ ای هستید که به دنبال قدرتمندترین رابط کاربری در بین افزونه های اسلایدر است، Slider Revolution بهترین انتخاب خواهد بود. ابزارهای ارائه شده در این افزونه به شما امکان می‌ دهد هر اسلایدری را ایجاد کنید.

اگر یک کاربر مبتدی هستید اما همچنان تمایل دارید از قدرت Slider Revolution استفاده کنید، می‌توانید با کتابخانه قالب‌ های آن شروع نمایید تا پروژه خود را راه‌ اندازی کرده و به راحتی آنها را با محتوای خود سفارشی سازی کنید.

اگر یک طراح گرافیک هستید که به رابط کاربری نرم‌ افزار ویرایش عکس عادت دارید، Smart Slider 3 قابلیت‌ های طراحی پیشرفته‌ ای را ارائه می‌دهد که ارزش بررسی دارد. اگر یک عکاس هستید که نیاز به ایجاد چندین آلبوم و دسته دارید، افزونه Envira به همراه افزونه جانبی نمایش اسلاید، به لطف طراحی زیبای آن، برای شما بسیار ارزشمند خواهد بود.

اگر یک آژانس هستید که به دنبال افزونه اسلایدر کاربرپسند اما نسبتاً پیشرفته هستید، MetaSlider یا Soliloquy را در نظر بگیرید. رابط کاربری آنها بسیار ساده است و به شما امکان می‌ دهد در عرض چند ثانیه به نتایج دلخواه خود برسید. اگر مدیریت سایت را به مشتریان خود تحویل می‌ دهید، آنها در بخش مدیریت سردرگم نخواهند شد. اگر یک وبلاگ‌نویس هستید که به دنبال گزینه‌ ای ساده جهت ایجاد اسلایدر برای نوشته‌ ها هستید، MetaSlider انتخاب مناسبی خواهد بود.

اگر بودجه کمی دارید و می‌خواهید از یک افزونه اسلایدر رایگان استفاده نمایید که کارایی عالی دارد، Slider Pro را امتحان کنید. چنانچه صاحب یک فروشگاه آنلاین هستید و می‌ خواهید به راحتی اسلایدرهای محصول زیبا و پویا ایجاد کنید، Soliloquy می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد.

سخن پایانی

در دنیای پرشتاب امروز، جلب توجه مخاطب در عرض چند ثانیه از اهمیت بالایی برخوردار است. اسلایدرهای وردپرس راهی عالی برای نمایش محتوای بصری جذاب و هدایت بازدیدکنندگان به سمت موارد دلخواه شما هستند. در این مقاله، به معرفی 6 مورد از بهترین و سریعترین افزونه های اسلایدر وردپرس پرداخته شد که به شما کمک می‌ کنند وب‌سایت خود را به سطحی بالاتر ارتقا دهید.

اشتراک گذاری:

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *