چه اقداماتی برای بهبود سئو در لینکدین می بایست انجام شود؟
مقالات تخصصی IT و هاستینگ

سئو در لینکدین - چگونه باید تاثیر لینکدین را افزایش داد؟

LinkedIn یک پلتفرم اجتماعی قدرتمند برای متخصصان است که می‌تواند برای اهداف مختلفی از جمله شبکه‌سازی، یافتن شغل، بازاریابی و برندسازی استفاده شود. سئو در لینکدین به فرآیند بهینه‌سازی پروفایل یا صفحه LinkedIn برای بهبود رتبه‌ آن در نتایج جستجو گفته می‌شود. این امر می‌تواند به افزایش بازدید، تعامل، اعتماد و روابط با سایر متخصصان و همچنین معرفی برند شما کمک کند. لینکدین بیش از 1 میلیارد عضو در سراسر جهان دارد. این شبکه اجتماعی، به عنوان یک پلتفرم قدرتمند برای حرفه ای ها شناخته می شود زیرا بیش از نیمی از اعضای آن حداقل دارای مدرک لیسانس هستند.

سئو در لینکدین به فرآیند بهینه‌سازی پروفایل مرتبط می شود

تصویر(1)

LinkedIn این امکان را برای اعضا فراهم می کند تا شغلی بیابند یا به یک گروه بپیوندند. همچنین می توان از آن برای سازماندهی رویدادها، نوشتن مقاله، ارسال تصاویر و ویدیوها و موارد دیگر استفاده کرد. LinkedIn فقط برای شبکه های حرفه ای نیست بلکه حضور آنلاین کسب و کار را از طریق سئو بهبود می بخشد.

لینکدین یک موتور جستجو مانند گوگل است

قبل از اینکه به جزئیات پرداخته شود، مهم است بدانید که لینکدین به عنوان یک موتور جستجو نیز عمل می کند. درست مانند گوگل، لینکدین به کاربران کمک می کند تا اطلاعات را در سراسر وب بیابند. همین امر آن را به ابزاری قدرتمند برای کسانی که به دنبال افزایش بازدید آنلاین خود هستند، تبدیل می کند.

لینکدین از یک الگوریتم برای نمایش نتایج جستجو به افراد در وب سایت خود استفاده می کند. این الگوریتم، نتایج را با عوامل مختلفی مانند فعالیت جستجوی سایر اعضا با جستجوهای مشابه و سابقه جستجو برای تعیین نتیجه مرتبط، بهینه می سازد. با اجرای یک استراتژی، می توانید اثربخشی این الگوریتم را اصلاح کنید و اطمینان حاصل نمایید که محتوای شما به مخاطب مناسب می رسد.

علاوه بر عوامل بهینه سازی نتایج جستجوی، لینکدین از کلمات کلیدی نیز برای تعیین ارتباط با جستجوها استفاده می نماید. با این حال، لینکدین توصیه می کند که کلمات کلیدی را بیش از حد به کار نبرید. زیرا ممکن است بر نمایش آن پروفایل ها در نتایج جستجو تأثیر منفی بگذارد. لینکدین به عنوان بزرگترین شبکه حرفه ای جهان، پتانسیل اتصال شما به مخاطبان هدف را دارد. با استفاده از لینکدین، می توانید آنها را یافته و با آنها تعامل داشته باشید.

سئو در لینکدین چیست؟

سئو در لینکدین به معنای بهینه سازی پروفایل جهت کسب رتبه بالاتر در نتایج جستجوی لینکدین است. رتبه بالاتر در نتایج جستجوی لینکدین موجب خواهد شد تا پروفایل یا صفحه کسب و کار شما بیشتر دیده شود و شانس بیشتری برای قرار گرفتن در نتایج مخاطبان هدف داشته باشید. جهت اندازه گیری میزان بهینه سازی پروفایل لینکدین برای جستجو، می توانید از Social Selling Index لینکدین (SSI) استفاده کنید. SSI توانایی شما را برای تعامل با مشتریان احتمالی از طریق شبکه های اجتماعی اندازه گیری می کند. این سنجش بر اساس چهار عامل خواهد بود:

  • ایجاد برند حرفه ای
  • یافتن افراد مناسب
  • ایجاد روابط
  • تطابق با آمارها

نمره SSI نزدیک به 70 یا بالاتر، نمایش پروفایل را 25 درصد افزایش می دهد.

چرا سئو در لینکدین مهم است؟

بهینه سازی پروفایل لینکدین، شانس دیده شدن را در نتایج جستجو افزایش می دهد و به شما کمک می کند تا نتایج بهتری کسب کنید. هنگامی که پروفایل لینکدین بهینه شده باشد، برای مخاطبان هدف به عنوان یک منبع معتبر ظاهر می شوید. بهینه سازی پروفایل لینکدین می تواند به شما کمک کند تا مشتریان بیشتری بیابید، با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار نموده و روابط حرفه ای ایجاد کنید.

سئو در لینکدین به استفاده از کلمات کلیدی مرتبط و هدفمند در محتوای شما برای کمک به موتورهای جستجو در درک موضوع محتوا می پردازد. لینکدین از کلمات کلیدی برای درک محتوا استفاده می کند. بنابراین، مهم است که کلمات کلیدی مرتبط و هدفمند را در پروفایل، صفحه و پست های خود استفاده کنید. با استفاده از تکنیک های سئو در لینکدین، شانس دیده شدن توسط افراد هدف را افزایش می دهید.

آیا سئو در لینکدین قابل انجام است؟

قبل از بحث پیرامون سئو در لینکدین، باید نحوه عملکرد الگوریتم لینکدین را بدانید:

  • لینکدین محتوای شما را برای اسپم بودن بررسی می کند و آن را به دسته های اسپم، با کیفیت پایین و با کیفیت بالا تقسیم می نماید.
  • لینکدین پست شما را از نظر تعامل با مخاطبان آزمایش می کند. اگر پست موردنظر تعامل مثبت دریافت نماید، لینکدین آن را برای مخاطبان بیشتری نشان می دهد. در غیر این صورت، لینکدین پست را به عنوان اسپم شناسایی کرده و آن را به اشتراک نخواهد گذاشت.
  • لینکدین محتوای جذاب را برای مخاطبان گسترده تری به اشتراک می گذارد. همانطور که پست شما آزمون را پشت سر می‌گذارد، لینکدین آن را برای مخاطبان بیشتری ارسال می‌کند و براساس سیگنال‌های زیر تصمیم می‌گیرد چه کسانی پست شما را مشاهده کنند:
    • چقدر به هم نزدیک هستید
    • علاقه به موضوع
    • احتمال مشارکت

سئو در لینکدین درست مانند صفحات وب سایت و وبلاگ ها، برای پروفایل ها و محتوای موجود در لینکدین نیز کاربرد دارد. با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در پروفایل و محتوای خود، عناصر بصری جذاب و بهینه سازی برای سئوی محلی، می توانید از تأثیر موتور جستجوی لینکدین بهره مند شوید. تصاویر و فیلم ها می توانند به جذابیت محتوای شما کمک کنند و احتمال تعامل مخاطبان با آن را افزایش دهند. سئوی محلی به موتورهای جستجو کمک می کند تا کسب و کارها یا مشاغل را در یک منطقه خاص پیدا کنند.

1. پروفایل لینکدین خود (یا صفحه شرکت) را بهینه کنید

پروفایل لینکدین یک صفحه عمومی است که اطلاعات کلیدی در مورد شما ارائه می دهد. هدف آن ایجاد یک برداشت اولیه مثبت و جلب توجه مخاطبان هدف است. پروفایل شما باید یک داستان شخصی و جذاب باشد که مهارت ها، تجربه و اهدافتان را به نمایش بگذارد. البته باید با رزومه تفاوت داشته باشد و بر شخصیت و توانمندی ها تمرکز کند.

یک پروفایل لینکدین بهینه شده می تواند کمک کند تا در نتایج جستجوی لینکدین بالاتر قرار بگیرید و افراد همفکری که به دنبال کسانی مانند شما هستند را جذب کنید.

سئو در لینکدین با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط انجام می شود

تصویر(2)

پروفایل بالایی در تصویر فوق، بهینه نشده است. این پروفایل توسط یک شخص استفاده می شود اما حاوی کلمات کلیدی، بنر یا تصویر حرفه ای نیست. نمونه پایینی، نشان دهنده یک پروفایل با بهینه سازی مناسب است که فناوری مدیریت اسناد را نشان می دهد و از آن به عنوان یک کلمه کلیدی در پروفایل خود استفاده می کند.

بهینه سازی پروفایل لینکدین با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط، شانس دیده شدن شما توسط افرادی که به دنبال مهارت ها و تجربیات مشابه هستند، افزایش می دهد. نکات بهینه سازی پروفایل لینکدین عبارتند از:

  • یک عکس پروفایل با کیفیت و مناسب آپلود کنید که چهره شما را نشان دهد. این عمل، به ایجاد اعتماد در استخدام‌کنندگان و شبکه‌ها کمک می کند. بهترین اندازه عکس پروفایل لینکدین 400 در 400 پیکسل است.
  • از تصویر بنر جذاب استفاده نمایید: می توانید با مرتبط کردن تصویر بنر به کار یا علاقه خود، خلاقیت به خرج داده و شخصیت خود را نشان دهید. برای ارائه بهترین کیفیت، عرض آن باید 1584 پیکسل و ارتفاع 396 پیکسل باشد.
  • ایجاد بک لینک: ایجاد بک لینک به پروفایل شما باعث افزایش رتبه می شود که در نتیجه آن احتمال دیده شدن نیز بیشتر می گردد. بازدیدها و تعاملات کاربران نیز امتیاز لینکدین شما را افزایش می دهد. کسب بک لینک از طریق لینک سازی وب سایت، وبلاگ و رسانه های اجتماعی قابل انجام است.
  • URL را شخصی سازی کنید: نام خود را در URL لینکدین وارد نمایید تا قابلیت مشاهده و جستجوی پروفایل بهبود یابد. همچنین می توانید با قرار دادن مهمترین کلمه کلیدی در URL خود اعتبار سئو در لینکدین را اضافه کنید.
  • یک Profile Funnel ایجاد نمایید: Profile Funnel در واقع ایجاد پروفایلی برای ایجاد لید جدید است. مشخصات پروفایل به بازدیدکنندگان نشان می دهد که چه کاری انجام می دهید و چگونه می توانند از شما کمک بگیرند. از طرف دیگر به بازدیدکنندگان کمک می نماید تا از جزئیات وب سایت و نحوه دسترسی به شما مطلع شوند.
  • محتوای مرتبط با کسب و کار خود را منتشر کنید: وقتی پستی را منتشر می نمایید، مطمئن شوید که با حرفه شما مرتبط است. ایجاد ارتباط، اعتبار و اقتدار، پل هایی را بین شما و افراد جدید ایجاد می کند که می توانند کمک کنند تا به اهداف خود برسید.

سئو در لینکدین به ایجاد ارتباط، اعتبار و اقتدار کمک خواهد کرد

تصویر(3)

  • گواهی ها و تاییدیه های مهارت خود را دریافت کنید: گواهی ها و تاییدیه ها، اعتبار را تقویت کرده و این امکان را فراهم می کنند تا به عنوان یک متخصص در زمینه خود شناخته شوید. همچنین به موتورهای جستجو کمک خواهند کرد تا محتوای شما را مرتبط تر و قابل اعتمادتر تشخیص دهند که می تواند به بهبود رتبه در نتایج جستجو کمک کند. گواهی ها و تاییدیه ها، به بازدیدکنندگان نشان می دهند که شما یک متخصص معتبر و قابل اعتماد هستید.
  • عضویت و شرکت در گروه ها: گروه ها فرصتی عالی برای ارتباط با افراد همفکر در صنعت و ایجاد شبکه هستند. با پیوستن به گروه های مرتبط و شرکت در بحث های معنادار، می توانید بازدید خود را افزایش داده و شبکه خود را گسترش دهید. با مشارکت فعال در پلتفرم، شانس خود را برای کشف شدن توسط مخاطبان بیشتر، افزایش می دهید.
  • ارتباطات هوشمند یا شبکه بسازید: برای بهینه سازی پروفایل لینکدین خود، ایجاد ارتباطات هوشمند با افراد در صنعت، تمرین خوبی برای موفقیت است. افرادی که با آنها ارتباط برقرار می کنید، بیشتر احتمال دارد که مقالات و پست های شما را مشاهده و به آنها واکنش نشان دهند. همچنین اگر آنها تصمیم بگیرند که از وب سایت خود به شما لینک ایجاد کنند، می تواند به افزایش اعتبار و رتبه پروفایل در موتورهای جستجو کمک کند.
  • از هشتگ های لینکدین مناسب استفاده کنید: هشتگ‌های مرتبط، به شما کمک می‌کنند تا بازدیدهای بیشتری داشته باشید زیرا برخی افراد با استفاده از هشتگ‌ها، پست‌های لینکدین را جستجو می‌کنند. بهترین روش، استفاده از 3 تا 5 هشتگ است که از کلمات کلیدی هدف استفاده می نمایند. 

2. محتوای لینکدین خود را بهینه نمایید

محتوای لینکدین می تواند به شما کمک کند تا با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید و برند خود را به افراد بیشتری معرفی نمایید. محتوای منتشر شده در لینکدین، برای بازاریابی دیجیتال، سئو و لینک سازی مفید است. این نوع محتوا می‌تواند در SERP برای کلمات کلیدی هدف ایندکس شده و رتبه‌ کسب کند. روش های بهینه سازی محتوای لینکدین عبارتند از:

  • محتوای بیشتری در لینکدین منتشر نمایید: هنگامی که یک پست لینکدین اضافه می کنید، می توانید کلمات کلیدی را نیز در آن درج نمایید. برای اینکه در نتایج جستجوی لینکدین برای آن کلمات کلیدی دیده شوید، محتوای بیشتری را در لینکدین منتشر کنید که در آن عبارات بهینه شده باشند. این استراتژی به محتوای شما اجازه می دهد تا در نتایج جستجوی مرتبط، نمایش داده شود.
  • مطالب مرتبط را به اشتراک بگذارید: برای بهبود سئو در لینکدین، محتوای مرتبط با حرفه خود را منتشر کنید. این محتوا می تواند شامل مقالات، پست ها، اینفوگرافیک ها یا هر نوع محتوای دیگر باشد که برای مخاطبان شما مفید و جذاب است. هنگام انتشار محتوا، حتماً آن را به وب سایت خود لینک دهید تا ترافیک سایت تان افزایش یابد. لینکدین اعتبار دامنه بالایی دارد، بنابراین درج لینک وب سایت می تواند به بهبود رتبه آن در نتایج جستجو کمک کند. همچنین، از ایجاد محتوای تکراری خودداری کنید زیرا این امر می تواند به کاهش رتبه شما در لینکدین و گوگل منجر شود.
  • افراد و مشاغل را تگ کنید یا نام ببرید: تگ کردن افراد یا مشاغل، در بخش فعالیت آنها نشان داده می شود و همین امر بازدید شما را افزایش می دهد. با این حال، زیاده روی در آن به عنوان اسپم در نظر گرفته می شود. اگر مطلب جالبی برای به اشتراک گذاشتن دارید، با تگ کردن افراد آنها را در جریان قرار دهید.
  • یک فراخوان برای اقدام (CTA) قانع کننده اضافه کنید: یک فراخوان برای اقدام (CTA) در پست های خود اضافه نمایید تا ترافیک و تعامل وب سایت خود را افزایش دهید. CTA، دعوت برای انجام یک قدم عملی می باشد که به طور خاص برای مخاطب هدف شما طراحی شده است. CTA ها توجه را به خود جلب می کنند و کاربران را به انجام اقدام موردنظر ترغیب می نمایند.

3. پروفایل لینکدین خود را با کلمات کلیدی مرتبط بهینه کنید

کلمات کلیدی در پروفایل لینکدین، کمک می کنند تا در نتایج جستجو دیده شوید و اعتبار آنلاین خود را ارتقا دهید. لینکدین از نتایج جستجو برای هدایت ترافیک به پست ها استفاده می نماید. درج کلمات کلیدی مرتبط در پروفایل، به افراد کمک می کند تا محتوای شما را پیدا کنند. بخش های مختلف لینکدین که در آن می توان از کلمات کلیدی برای بهینه سازی استفاده کرد عبارتند از:

  • عنوان: عنوان باید توجه را جلب کند و برای سئو در لینکدین مفید باشد. از کلمات کلیدی مرتبط با حوزه کاری خود استفاده کنید تا افراد بتوانند شما را در هنگام جستجوی مهارت های خاص پیدا کنند. عنوان باید حداکثر 220 کاراکتر داشته باشد و کلمات کلیدی مهم را در ابتدا قرار دهید تا تاثیر بیشتری روی سئو در لینکدین داشته باشند.
  • آدرس پروفایل: URL لینکدین باید شامل نام کامل باشد تا افراد بتوانند آن را به راحتی پیدا کنند. اگر نام شما تکراری و رایج است، می توانید با افزودن یک کلمه کلیدی مرتبط یا یک عبارت کوتاه، آن را منحصر به فرد کنید.
  • خلاصه یا بخش "About": خلاصه خود را با مهارت ها، دستاوردها و ویژگی های منحصر به فرد خود آغاز کنید. از کلمات کلیدی مرتبط برای بهبود سئو در لینکدین استفاده نمایید. لینک دادن به نمونه کارها، وب سایت شخصی یا وبلاگ نیز اعتبار شما را نشان خواهد داد.
  • تاریخچه شغلی: در بخش تجربیات، اطلاعات دقیقی در مورد نقش ها و مسئولیت های خود ارائه دهید. دستاوردهای خود را با نتایج قابل اندازه گیری بیان کنید. کلمات کلیدی مرتبط را برای بهبود سئو در لینکدین به کار ببرید. از عناوین فرعی، متن های پررنگ و لیست ها برای سازماندهی و خوانایی بهتر بخش تجربیات استفاده کنید.

4. از عناصر بصری استفاده نمایید

استفاده از محتوای چندرسانه ای، پروفایل لینکدین را جذاب تر و بهینه تر می کند. تصاویر، ویدیوها یا مطالب مرتبط، پروفایل را متمایز می سازد و شانس شما را برای ظاهر شدن در نتایج جستجو افزایش می دهد. علاوه بر این، می توانید در وب سایت خود از ویجت لینکدین برای افزایش دسترسی به پروفایل لینکدین و بهبود عملکرد کلی فعالیت پست های لینکدین استفاده کنید.

5. بهینه سازی برای سئوی محلی

اگر کسب و کار یا حرفه کاربر تمرکز محلی دارد، پروفایل لینکدین را برای سئوی محلی با گنجاندن مکان، اشتراک‌گذاری محتوای مرتبط و برقراری ارتباط با متخصصان و سازمان‌های محلی، بهینه کنید.

آیا هشتگ ها به سئو در لینکدین کمک می کنند؟

هشتگ ها در شبکه های اجتماعی دیگر مانند توییتر استفاده می شوند اما آیا می توانند در شبکه های اجتماعی حرفه ای مانند لینکدین نیز کاربرد داشته باشند؟ پاسخ مثبت است. لینکدین در سال 2016 هشتگ ها را به نسخه موبایل و در سال 2017 نیز به نسخه دسکتاپ اضافه کرد.

هشتگ ها، محتوا را مشابه سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند TikTok، Twitter و Instagram دسته بندی می کنند. این موضوع به کاربران کمک می کند تا مطالب مرتبط را یافته و پروفایل شما نیز توسط افراد بیشتری دیده شود، حتی اگر با آنها ارتباط ندارید. هشتگ های لینکدین تعامل را افزایش می دهند.

چگونه می توان از بهینه سازی لینکدین بهره مند شد

1. ترافیک بیشتری را در صفحه خود دریافت نمایید

وقتی محتوای مرتبط با صنعت خود را منتشر می کنید، به آن اعتبار می دهید. همچنین کمک می کند تا افراد بیشتری به آن دسترسی پیدا کنند و شما را بشناسند. وقتی آنچه که کاربران می خواهند را ارائه می کنید، با آن تعامل برقرار کرده و ترافیک را افزایش می دهند.

2. تعامل با سایر کاربران لینکدین را افزایش دهید

بهینه سازی پروفایل لینکدین، کمک می کند تا یک شبکه قوی ایجاد کنید. می توانید این کار را با دنبال کردن پروفایل های مرتبط، ارتباط با افرادی که با شما مرتبط هستند و پیوستن به گروه ها، انجام دهید. وقتی با افراد بیشتری ارتباط برقرار می کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که با شما تعامل داشته باشند. 

3. لیدهای با کیفیت بیشتری به دست آورید

ارسال محتوای با کیفیت برای دیگران، کمک می کند تا اعتماد کاربران را جلب کنید. کاربرانی که محتوا را مفید می دانند، به احتمال زیاد صفحه شما را دنبال می کنند و تبدیل به لیدهای با کیفیت می شوند. CTA ها کاربران را تشویق می کنند تا با شما در تماس باشند یا اقدامات مطلوب دیگری را انجام دهند.

4. شناخت بیشتر برند

شناخت برند یکی از مهمترین جنبه های موفقیت در کسب و کار است. بهینه سازی لینکدین می تواند کمک کند تا مخاطبان هدف، برند شما را بشناسند. با انتشار محتوای مرتبط با صنعت خود به همراه کلمات کلیدی مناسب، می توانید مطمئن شوید که محتوای شما به مخاطبان نمایش داده می شود و در نتایج جستجو رتبه بالایی کسب می کند.

سئو در لینکدین به شناخت برند کمک می کند

تصویر(4)

رتبه بالا در نتایج جستجو باعث می شود افراد کسب و کارتان را بشناسند که به رشد آن و ایجاد سود بیشتر کمک می کند.

5. ایجاد روابط و اعتماد

بهینه سازی لینکدین به شما کمک می کند تا با ایجاد محتوای جذاب و مرتبط، ارتباطات جدیدی ایجاد کنید. همچنین می‌توانید به مکالمات، گروه‌ها و سایر انجمن‌های مرتبط با صنعت خود بپیوندید تا با افراد هم فکر خود، تعامل داشته باشید. این ارتباطات می تواند به شما کمک کند تا اعتماد و روابطی برای موفقیت بلند مدت ایجاد کنید.

6. افزایش فروش

محتوای بهینه شده که افراد را درگیر می کند، ترافیک را افزایش داده و منجر به افزایش فروش می شود. افرادی که با صفحه شما تعامل دارند احتمالاً خرید نیز انجام می دهند، به خصوص اگر یک Profile Funnel داشته باشید.

7. افزایش فرصت های شغلی

با متمایزسازی نقاط قوت، مهارت ها و دستاوردهای خود، می توانید توجه استخدام کنندگان و کارفرمایان را جلب کنید. اگر پروفایل شما متمایز باشد، فرصت های بیشتری برای دستیابی به حرفه ای که دنبال آن هستید، خواهید داشت.

استفاده از LinkedIn Analytics برای بررسی عملکرد سئو در لینکدین

استفاده از LinkedIn Analytics جهت سئو در لینکدین

تصویر(5)

نظارت و پیگیری عملکرد تلاش‌های بهینه‌سازی لینکدین، برای بهبود مستمر رشد کلی سئو بسیار مهم است. می توانید تجزیه و تحلیل لینکدین را در داشبورد پروفایل خود مشاهده کنید. در ادامه چند معیار کلیدی برای پیگیری عملکرد ذکر شده است.

سئو در لینکدین برای رشد مستمر مهم است

تصویر(6)

  • Profile Views: تعداد دفعاتی می باشد که پروفایل شما مشاهده شده است. هر چه این عدد بیشتر باشد یعنی در نتایج جستجو ظاهر می شوید و در موتورهای جستجو رتبه خوبی دارید.
  • Search Appearances: تعداد دفعات نمایش در نتایج جستجو می باشد. عدد بالا یعنی می توانید بازدیدهای بیشتری داشته باشید زیرا افراد بیشتری شما را می بینند.

سرمایه‌گذاری برای سئو در لینکدین جهت دسترسی به افراد موردنظر مفید است

تصویر(7)

  • Post-performance: اشتراک‌گذاری، بازدیدها و نظرات هر پست را زیر نظر می گیرد تا درک نمایید که کدام موضوعات یا مطالب موجب تعامل بیشتر مخاطبان می‌شوند.
  • Connection Analytics: آمارهایی را در مورد شبکه، صنعت و تعداد ارتباطات هر پروفایل ارائه می دهد.

گنجاندن ابزارهای تحلیلی لینکدین در استراتژی خود، به شما این امکان را می دهد که میزان تعامل را اندازه گیری کرده و تصمیمات آگاهانه ای بگیرید.

جمع بندی

بهینه سازی لینکدین بخش مهمی از هر استراتژی بازاریابی دیجیتال است. این بهینه سازی به افزایش ترافیک و تعامل، ایجاد اعتماد و روابط با سایر متخصصان و شناخت بیشتر برند کمک می کند. سرمایه‌گذاری برای اقدامات سئو در لینکدین، کمک می‌نماید تا به افراد مناسب دسترسی پیدا کرده و فروش خود را افزایش دهید. با پیروی از نکات و توصیه‌های ارائه‌شده در این مقاله، می‌توانید LinkedIn خود را به یک ابزار قدرتمند جهت رسیدن به اهداف تبدیل کنید.

اشتراک گذاری:

نظرات

عالی بود نکات مفیدی بیان شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *